БТПП участва в комуникационната кампания за популяризирането на Европейския парламент |
||||
БТПП се включи в честванията на 50-годишнината от подписването на Римския договор, поставил началото на най-успешния интеграционен проект в света – създаването на Европейската икономическа общност. В рамките на програмата за честванията БТПП бе привлечена да участва в реализирането на националната комуникационна кампания за популяризиране дейността и ролята на Европейския парламент. Информационният ден на ЕП в София бе открит от зам.-председателя на БТПП Цветан Симеонов, който уточни, че кампанията ще продължи през следващите три месеца, като домакини на информационни дни на Европейския парламент ще бъдат регионалните търговски палати в 28-те областни центрове в страната. Ръководителят на офиса на Европейския парламент в София Тоон Стрепъл представи ролята и функциите на институцията. Той обвърза презентацията си с предстоящите частични избори в България и Румъния за евродепутати. Г-н Стрепъл отправи послание към българските граждани да се възползват от правото си на глас и чрез своите депутати да участват във формирането на бъдещето на Обединена Европа. През 2009 г. предстоят редовни избори за евродепутати и тогава броят им в ЕП ще бъде редуциран на 735, информира Тоон Стрепъл. ЕП е единствената институция на ЕС , чиито членове се избират чрез всеобщи преки избори. Тя контролира бюджета на евроинституциите и се произнася по всички важни въпроси, засягащи ЕС.
|
||||
|
28 март 2007 г. |