Как българските фирми да реализират успешно продуктите си на европейския и световния пазар? |
||||||||
На откриването присъстваха български фирми от всички браншове на хранително-вкусовата промишленост. Лекторите в дискусията Стийв Адамс - главен директор “Консумативен сектор и финансови услуги” и Нейл Хендри – главен директор “Консултации и анализи на консумативния сектор” представиха възможностите на база данни с пазарна информация и анализи, която може да бъде полезна на българските фирми за реализирането на техните продукти на европейския и световния пазар. Направена беше демонстрация на всички продукти, включени в базата данни на Datamonitor, както и на богат набор от инструменти за търсене на информация. За по-детайлно запознаване на възможностите на базата данни беше демонстрирано търсене в реално време на информация за конкретни страни. На българските фирми беше предложена и възможността за включване в международен регистър на фирми, което ще направи познаваеми тяхната търговска марки и дейност в световен мащаб. За всички фирми, потенциални клиенти на тези продукти, БТПП е договорила 10% отстъпка от техните цени. Допълнителна информация за възможностите за използване на продуктите можете да намерите тук. |
||||||||
|
31 октомври 2007 г. |