БЪЛГАРСКА ТЪРГОВСКО-ПРОМИШЛЕНА ПАЛАТА |
Семинар
" СТРАТЕГИЧЕСКИ МАРКЕТИНГ"
ЧАСТ ПЪРВАНационалният център за професионално обучение в системата на Българската търговско-промишлена палата организира семинар на тема - "СТРАТЕГИЧЕСКИ МАРКЕТИНГ " .
Семинарът е двудневен и ще се проведе на 7 и 8 октомври 2003 ( вторник и сряда ) в сградата на БТПП, на ул. "Парчевич" 42, София 1000, в залата на 4-ти етаж.
Продължителност: 9:30 - 16:30
Анотация на курса: Курсът обхваща всички маркетингови дейности в едно предприятие, като разглежда отделните елементи на съвременния маркетинг, принципите и алгоритмите на маркетинговите проучвания и стратегическото планиране на фирмите, работещи в условията на пазарна икономика. Изграден на базата на програмите по маркетинг на западните бизнес-школи, той предлага цялостно обчение по маркетинг и стратегическо планиране, ниобходимо на съвременните бизнесмеви и предприемачи. Курсът е съпроводен с множество примери от богатата 12-годишна практика на лекторката като международен консултант по маркетинг и мениджмънт. Основни теми на курса: І част
Лектор: доц. Лучия Илиева - Президент на ЛИМАСОЛ Консултинг; Старши консултант на GOPA по GTZ-проекта за насърчаване на икономиката и заетостта; PHARE - консултант по проект 0102.03BG "Културен туризъм"; Консултант към Институт "Отворено общество " - Будапеща.
- Потребителска ориентация на съвременния маркетинг. Еволюция на маркетинговата концепция. Същност на маркетинговите дейности.
- Маркетингът като част от цялостното фирмено управление.
- Маркетингова обкръжаваща среда. Елементи на средата и влиянието им върху фирмените дейности.
- Поведение на потребителите. Етапи на решението за покупка. Потребителски проучвания.
- Поведение на промишления потребител. Фактори пре вземане решение за покупка.
- Продуктова политика. Управление на продукта. Жизнен цикъл и профил на продукта. Продукти и услуги. Брандинг. Гаранции за качество.
- Иновационен процес. Продуктова линия и продуктов микс. Класификация на продуктите. Как да придадем нов живот на старите стоки. Причини за провал на новите продукти.
- Понятие за пазар и пазарни анализи. Етапи на пазарните проучвания. Първична и вторична информация.
- Анализ на маркетинговата информация и прогнозиране.
- Ценообразуването в маркетинга. Маркетингови ценови стратегии. Обвързване на целите с приходите и разходите. Същност и значение на цената. Маркетингови ценови трикове.
Моля, желаещите да вземат участие да се обадят в НЦПО на:
тел./факс: (02) 981 34 19 и да изпратят попълнен талон - заявка на Е-mail: education@bcci.bgЗа повече информация: www.education-bulgaria.org/index3_calendar.htm
Таксата за семинара в размер на 100 лв. (с вкл. ДДС) може да бъде преведена само по банков път на сметката на:
НЦПО 1000 388 618
банков код 200 800 23 в ОББ АД, кл. Фр.Нансен.
23 септември 2003 г.