БЪЛГАРСКА ТЪРГОВСКО-ПРОМИШЛЕНА ПАЛАТА


Официално представяне на Национален Хотелиерски Мениджмънт Клуб

На 16 май 2004 г. (неделя) от 11:00 ч. в зала VI етаж в сградата на БТПП (ул. Парчевич, 42) Българската търговско-промишлена палата и Националният хотелиерски мениджмънт клуб организират пресконференция по повод откриването на летния туристически сезон и представяне на резултати от пазарно изследване, проведено от клуба, за качеството на обслужване в българските хотели и ресторанти.

На пресконференцията председателят на Националния хотелиерски мениджмънт клуб Илиян Иванов ще ви запознае с дейността на организацията и програмата за оценка на обслужването "Таен клиент", прилагана в САЩ и Канада, а от миналата година и у нас. Зам.-председателят на БТПП Георги Чернев ще обяви съвместните инициативи на двете организации през годината в подкрепа развитието на туризма в България.

Националният хотелиерски мениджмънт клуб (www.TourMarketing.org) юридически съществува от 2004 г. и за това време в него членуват 124 собственици и висши мениджъри от цялата страна. Създаден е от водещи компании като "Шератон София Хотел Балкан", "Радисън САС Хотел София", "НИКМИ" АД и още 24 юридически и физически лица с дългогодишен опит в туристическия отрасъл. Основната цел на организацията е подобряване на мотивацията, както на мениджърите, така и на обслужващия персонал в областта на туризма и внедряване на модерното управление.