Покана за участие в Трета партньорска среща по проект B.O.S.S. (Бизнес възможности и услуги за гранични малки и микро предприятия) по време на панаира “Alimenta-Food, Tech and Tour” |
12 и 13 март 2006 г., гр. Удине, Италия
На 12 и 13 март 2006 г. в гр. Удине, Италия в рамките на панаира “Alimenta-Food, Tech and Tour” ще се проведе Трета партньорска среща по проект B.O.S.S. Срещата ще обхване над 350 фирми страните-участнички в проекта: Германия, Гърция, Испания, Италия, Малта, Полша, Словения, Унгария, България, Румъния.
Проектът B.O.S.S. има за цел да подпомогне микро и малки предприятия от граничните региони, които имат нужда от система за информация и подпомагане на бизнеса, която е лесна за достъп, разбираема и съответстваща на нуждите на техните малки бизнеси, за да се осигури растеж и отговори успешно на икономическите проблеми и да се възползват от новите бизнес възможности.
Срещата ще бъде реализирана на базата на успешната “формула”, която вече положително е изпробвана от Европейската комисия, състояща се от поредица от предварително организирани двустранни срещи с цел да се промоцират нови форми на търговско и производствено коопериране.
От България са поканени да участват 45 фирми, чиито бизнес профили ще бъдат публикувани в on-line каталог на срещата и ще бъдат промоцирани сред всичките страни - участнички.
Фирмите трябва да бъдат специализирани в следните сектори:
Храни: производство на стоки за широко потребление; сладкарски и захарни изделия; рибни продукти; традиционни продукти и изделия; месо и месни продукти; мляко и млечни продукти; олио и мазнини; органични продукти; зърнени храни; зеленчуци и консервирани храни.
Напитки: бира; производство на стоки за широко потребление, опаковане и дистрибуция; ликьори; безалкохолни напитки; вино.
Обзавеждане и услуги: кетъринг и хотелиерски услуги; обзавеждане и нови технологии за кухнята; професионални инсталации.
Туризъм: селски туризъм; хотелиерство; ресторантьорство; туристически агенции.
По време на партньорската среща избраните фирми ще се възползват от пакет от услуги, като:
- два дни двустранни срещи на специално предназначено за целта място;
- персонифициран дневен ред за фирмите от взаимен интерес;
- публикуване на профилите на избраните фирми в официалния on-line каталог;
- промоция на фирмата в уеб страницата на проекта;
- възможност за заснемане на видео-представяне на фирмата (на английски език) и публикуване;
- техническа помощ по време на партньорската среща, вкл. преводачески услуги;
- достъп до интернет по време на мероприятието;
- две нощувки в стаи с две легла;
- обедни бюфети по време на двудневната среща; безалкохолни напитки и кафе по време на мероприятието; коктейл;
- трансфер до хотелите и панаира;
- медицинска застраховка за престоя в италия
- регистрационна такса
Цена за участие в партньорската среща:
- Цена на пакета - 30 евро
- Организиран самолетен транспорт София - Венеция – София с Lufthansa - 400 евро
- Трета нощувка – 50 евро
- Обща цена – 480 евро
За единична стая се доплаща 15 евро на вечер.
Моля, във връзка със заявяването на самолетните билети, попълнете и изпратете регистрационния формуляр, не по-късно от 28 февруари по факс 02 / 988 50 67или на електронна поща eic@bcci.bg.
За допълнителна информация:
Евро Инфо Център – София при БТПП
тел./факс: 02/988 50 67
тел. 02/980 21 89
тел. 02/981 10 99
e-mail: eic@bcci.bg
07 февруари 2006 г. |