Новини от ТПП-Стара Загора

На 4 юни 2009 г. Търговско-промишлена палата - Стара Загора проведе Общо събрание на членовете си. Направени са промени в състава на Управителния съвет и на Контролния съвет. Членовете на Палатата гласуваха и промени в устава, най-важната от които е решението Палатата да се определи като сдружение, работещо в обществена полза.

Документите от Общото събрание и Устава са публикувани на сайта на Палатата. http://www.chambersz.com/index.php/content/view/82611/838/

За нов член на Управителния съвет е приета Анелия Василева. В състава на Управителния съвет на Търговско-промишлена палата - Стара Загора влизат още и: Олег Стоилов (председател), Младен Стоянов, Митко Динев, Александър Палешутски, Красимира Соколова, Йордан Йорданов, Светла Апостолова, Пламен Русев.

Валентин Вълков е избран на мястото на Георги Сяров в 3-членния Контролен съвет на Търговско-промишлена палата - Стара Загора. В състава на Контролния съвет са още Енчо Баръмов и Красимира Чахова.

Повече информация за новите членове на ръководните органи на Търговско-промишлена палата - Стара Загора и за взетите решения можете да намерите на сайта на Палатата.
http://www.chambersz.com/index.php/content/view/82929/109/

v v v

Европейският информационен и иновационен център (ЕИИЦ) към Търговско-промишлената палата - Стара Загора съдейства на френските си партньори от Европейската мрежа Enterprise Europe Network при организацията на международни бизнес срещи на 16 и 17 септември 2009 г. по време на международния панаир SPACE 2009 в секторите свиневъдство, птицевъдство, отглеждане на едър рогат добитък, отглеждане на зайци, овце и кози.

За 2009 домакините предвиждат посещаемост от над 1060 изложители, регистрирани до момента от Франция и света, и над 100 000 посетитети на панаира. Повече информация за панаира може да намерите на www.space.fr.

Събитието е възможност за участниците да се срещнат с потенциални клиенти, доставчици, партньори за технологично и търговско сътрудничество на базата на предварително уговорени срещи. Регистрацията е безплатна.

Технология за включване и срокове:

  • Регистрирате се на http://space.b2bmatchmaking.com като влезете в меню "Registration" и създадете свой профил с данни за фирмата си и областта на Вашите интереси.
                                                                                 до 28.06.2009
  • Разглеждате каталога с профили като влезете в меню "Catalogue of profiles" и избирате от списъка с участници, фирмите, с които желаете да се срещнете, като кликнете на "request a meeting". Така заявявате покана за среща.
                                                                                 до 17.07.2009
  • При наличие на насрещен интерес, получавате потвърждение за насроче на 30-минутна среща с избраните от Вас фирми. При посещение на вашето персонално "log-in" меню на специализирания сайт, ще можете да видите информация за предстоящите, пожелани и потвърдени срещи.
                                                                                 до 24.07.2009
  • Ще получите предварителен график на срещите си с партньори, които сте потърсили за контакт или които сте одобрили за разговор.
                                                   2 седмици преди събитието

Работният език по време на срещите е английски. Поради тази причина и попълването на профилите на участниците е на английски език.

 

 

Back   HOME

10 юни 2009 г.