Този сайт използва бисквитки. Допълнителна информация. - Разбрано.
Globul е фаворитът в категорията „Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел – наградата получи Петя Попова - мениджър отдел „Връзки с обществеността”
“Publicis Marc Group стана „Агенция на годината”. Компанията е победител и в категорията „Кампания за устойчиво развитие”. All Channels Communications са фаворити в две категории – „Иновативна кампания“ и „Комуникационна кампания на годината“.. InterImage се отличиха в категорията „Специално събитие“.
Наградените компании получиха грамота и специално изработена статуетка.
22 агенции с 59 проекта участваха в първото издание на първите професионални награди за постижения в областта на публичните комуникации в България – BAPRA Bright Awards, съобщи председателят на PR асоциацията Максим Бехар.