Този сайт използва бисквитки. Допълнителна информация. - Разбрано.
Темите на пленарните сесии през третия ден на Глобалния форум GS1 акцентираха върху важността на данните в съвременния свят и превръщането им в основа за бъдещето. Наличието на бази с качествени данни за продукти и транзакции е от първостепенно значение за партньорите по веригата на доставки.
Световни лидери в търговията, между които Олае Кош, изп. директор на Метро и зам.-председател на Consumer goods forum, Сузан Бют от Moet Hennessy, Стефан Ланузел, L’oreal, Камеран Гигър - вицепрезидент на Wаlmart, визуализираха важността на стандартите GS1 за продуктовите данни и това, че данните се превръщат в „новия петрол“/гориво. Уникалната идентификация на продуктите, известна като баркод, се явява ключова за свързването на данните за един продукт в дигиталния свят. В тази посока са и усилията на организацията: създаване на платформа от регистри, които да позволяват проверка на идентификаторите - по отношение както на правилното им конструиране, така и на валидността на лиценза; създаване на глобален модел за данните, споделяни между търговските партньори и към крайните потребители. Целта е потребителят да получи по-пълно и цялостно „преживяване“ за продукти, които пазарува през онлайн платформи.
По време на срещата на GS1 Европа бяха представени регионалните приоритети:
Регионалният форум за организациите в Европа ще се проведе през октомври 2019 в Милано.
В работните групи по отделните направления на стандартите бяха представени нови добри практики, между които:
Подробна информация за обсъжданите по време на форума теми ще бъде представена на управителните органи на Сдружението GS1 България и ще бъдат отразени в програмата за дейността.