Този сайт използва бисквитки. Допълнителна информация. - Разбрано.
На въпроса „Кой печели от приложението на стандартите GS1“, зададен към лекторите в пленарна сесия в рамките на годишното Общо събрание на GS1 в Истанбул, Муала Гюлтан, ръководител по качеството в ETi Food, отговори, че това са крайните потребители, които чрез сканиране на баркода могат да получат качествена информация за продуктите и да я използват за сравнение и информиран избор при покупка. Благодарение на решения, базирани на стандартите, крайният потребител бива защитен, като вредни за него продукти могат да бъдат изтеглени от веригата бързо и ефективно.
По-ниски покупни цени в резултат на редуциране на разходи на производителите от използване на стандартите GS1 е тезата, зад която застана Озан Аджар, директор на дирекция „Индустриални съвети и предприемачество“ към Съюза на турските търговски, промишлени и морски палати и стокови борси (TOBB). В случая печелят и производителите, и крайните клиенти. Самият той има усещането за по-висока степен на защита, когато знае, че фирми като Migros, ETi и Bosh използват стандартите GS1 за уникално маркиране и проследимост и това прави тези фирми предпочитани от него като потребител.
Според Стивън Янг, президент на Bosh за Турция и Средния Изток, понастоящем се случва най-голямата технологична трансформация. В условията на световна дигитализация са необходими глобални стандарти. Използването на стандартите е от полза за всички заинтересовани страни. Bosh е внедрила радиочестотна идентификация за своите автомобилни компоненти, което помага за проследимост по цялата верига. Във всеки един момент те могат да проследят, къде се намира екипировката и да контролират колко време се използва.
ОСГЮР ТОРТ, изп. директор на Migros Group и зам.-председател на Consumer Goods Forum, споделя, използването на стандартите, в т.ч. споделянето на структурирани данни между търговските вериги и производителите/доставчиците и маркирането с баркод е изключително важно за подобряване на потребителското преживяване.