Този сайт използва бисквитки. Допълнителна информация. - Разбрано.
Идеи за ползотворно сътрудничество между веригата магазини DM и БТПП бяха обсъдени на среща между част от ръководството на компанията и председателя на Палатата Цветан Симеонов.
Анна Драганова, управител администрация на DM, сподели информацията, че 10 години след навлизането си в България, веригата вече менажира 80 магазина в 26 града – при положение, че според първоначалните прогнози очакваната бройка на търговските обекти не надхвърляла 70.
Към настоящия момент в DM у нас се предлагат над 14 хиляди продукта, а наетите от компанията служители са 750: все факти, които категорично нареждат търговската верига сред примерите за „истории на успеха“ в България.
На свой ред Цветан Симеонов запозна представителите на DM със структурата и дейността на Палатата, като специален фокус беше сложен върху услугите, предоставяни от GS1 България и конкретно електронния продуктов каталог БГ Баркод.