Назад

БТПП предлага процедура за получаване на универсален електронен подпис

БТПП предлага процедура за получаване на универсален електронен подпис


Националната агенция за приходите (НАП) съобщи, че от началото на 2012 г. ежемесечните справки-декларации по ДДС, които фирмите подават в НАП, ще се изпращат само по интернет, когато покупките или продажбите  на дружеството за месеца са повече от пет. 
Промяната  е регламентирана  в Закона за данък върху добавената стойност и влиза в сила от 1 януари 2012 г. За да не създават затруднения на фирмите, от НАП предвиждат гратисен период от един месец за въвеждане на новото изискване. Това означава, че правилото ще важи за ДДС-декларациите за януари 2012 г., които се подават до 14 февруари 2012 г.
Във връзка с гореизложеното в услуга на своите членове БТПП, в качеството си на оторизиран доставчик на удостоверителни услуги, предлага бърза и удобна процедура за получаване на удостоверение за универсален електронен подпис за физически и юридически лица – съответно StampIT Doc и StampIT DocPro. 
Най учтиво Ви каним да се възползвате от предоставената възможност за да спестите време и излишни административни разходи, извършвайки подаването на документи по електронен път.

За контакти: Дирекция „Търговски регистър и членство”, Аделина Каменова, тел.: 8117 406, E-mail: ecic_sign@bcci.bg

30.12.2011 г.

Още новини:

Видео:

Назад