Иновативна платформа помага на бизнеса в маркетинга
Българската търговско-промишлена палата (БТПП) взе участие в първото представяне на иновативната платформа «Linked2Media”*, която подобрява маркетинговите стратегии на малките и средни предприятия (МСП). Представянето се състоя на 17 септември в Милано.
Възможности на платформата бяха представени пред малки и средни предприятия от обувния бранш, участващи в престижното изложение MICAM Fiera Milano Exhibition, събиращо голям брой производители от обувната промишленост. По време на изложението бяха проведени презентации, демонстрации, обучения и тестване на платформата от страна на производителите, като беше получена и обратна връзка с цел оценка и препоръки от страна на бизнеса за подобряване на системата.
Целта на разработваната платформа е да даде възможност на МСП да обработват автоматично наличната информация в популярните социални мрежи и други уеб-сайтове и да следят трендовете на своята репутация. Така те ще могат да се ориентират за оценката на своите търговски марки и продукти, да идентифицират нуждите на пазара, да подобряват маркетинговата си стратегия и да осъществяват бърза възвръщаемост на инвестициите си в областта на рекламата.
Предстои представяне и тестване на платформата и от страна на българските фирми, което ще бъде проведено в България в началото на 2014 г. БТПП ще обяви инициативата в своя уеб сайт: www.bcci.bg и чрез излъчване на директен мейлинг до своите членове.
Допълнителна информация за проекта можете да получите от Дирекция „Европейска интеграция и проекти” при БТПП, тел.: 02/ 8117508 или на следните адреси: www.linked2media.eu
https://twitter.com/Linked2Media
https://www.facebook.com/Linked2Media
_________________________
* Проект Linked2Media се изпълняван по 7-ма рамкова програма с активното участие на БТПП. Проектът обединява експертния потенциал на 13 организации от 7 държави, а именно- България , Гърция, Ирландия, Испания, Италия, Румъния и Турция.