МЕТРО търси “звездите“ на малкия и среден бизнес в България
До 6 юни 2014 г. независими предприемачи или собственици на малък или среден бизнес в България, развиваш социално отговорни проекти, могат да се включат в надпреварата за голямата награда в кампанията „Звездите на МЕТРО“ 2014 - 20 000 лева.
Много предприемачи и фирми организират локални социални инициативи, но, за разлика от големите компании, рядко получават признанието на обществото. Сега те могат да спечелят 10 000 лв. в брой и още 10 000 лв. в подкрепа на свой социален бизнес проект, като до 6 юни споделят своята история на www.metro.bg/stars.
Със свои истории в кампанията вече участват над 60 предприемачи от различни населени места на България. Всяка една от включилите се вдъхновяващи инициативи има собствена подстраница на www.metro.bg/stars, където потребителите могат да разгледат подробности и снимки и да решат кои проекти да подкрепят със своя глас. Именно онлайн гласуването ще определи и десетте проекта, които ще достигнат до финалния кръг на кампанията.
“Независимите предприемачи често подкрепят локални състезания и прояви, подпомагат местни църкви и домове за деца в неравностойно положение или със собствени средства изграждат цели градини и паркове. МЕТРО търси точно хората, чиито добрини често остават в рамките на малкия квартал”, казват от МЕТРО Кеш енд Кери България.
Големият победител в „Звездите на МЕТРО“ 2014 ще бъде избран от експертно жури с представители на бизнеса, включително БТПП и медиите. Освен десетте финалисти, избрани от публиката, във финалното гласуване ще бъде включена и една допълнителна история, която журито е сметнало за “вдъхновяваща”, но не е успяла да събере достатъчно подкрепа от онлайн гласуването.
Кампанията се осъществява с подкрепата и на Българска търговско-промишлена палата.