Информационната система на GS1 България е надградена с нови функционалности и документи
От 10 октомври 2014 г. започва работа обновената информационна система на GS1 България. Освен нова визия на уебсайта, системата осигурява на фирмите-членове достъп до различни функционалности и документи: достъп до фактури, сертификати и други, въвеждане и управление на данни за продуктите и определените им GTIN номера, възможност за генериране на логистичен етикет.
Съвет GS1 България към БТПП се стреми чрез използване на съвременни технологии и системи да подобри комуникацията с членовете си, както и да повиши качеството на предоставяната информация.
За да се възползват от новите функционалности на системата, е необходимо настоящите членове на GS1 България да оторизират потребител, който ще управлява фирмения профил. За регистрация на оторизирания потребител фирмите ще получат индивидуален имейл.
Повече информация за регистрация на потребител и регистрация на фирма може да бъде намерена на уебсайта на GS1 България или на телефони: 02/8117 570, 604, 439, 567 и 433