Нови възможности за реализация на продукти в и извън България представиха в БТПП
За първи път Българската търговско-промишлена палата организира обучение на тема „Нови възможности за реализация на продукти в и извън България“.
Събитието предостави на участниците практически съвети за начините да се възползват максимално от все по-популярните онлайн платформи за продажби на стоки и услуги и намиране на чуждестранни партньори. Дигиталните и онлайн решения добиват все по-голяма важност за повишаването на конкурентоспособността на фирмите и се явяват алтернатива на конвенционалните канали за продажба на стоки и услуги, както и за установяване на международни бизнес партньорства.
При откриването председателят на БТПП Цветан Симеонов подчерта необходимостта от засилване конкурентоспособността и експортния потенциал на българските предприятия.
Семинарът е част от серия събития, насочени към подпомагане на интернационализацията на българските предприятия, организирани от БТПП по повод отбелязването на 120-годишнината от създаването на Палатата.
Представени бяха основните онлайн канали за продажби от Мартин Цанов. Един от тях е директният маркетинг, който бе определен като най-ефективния начин за повишаване на приходите от продажби. Разгледани бяха и начините за използване на бази-данни с фирмена информация, платформи за търговия на едро, обществени поръчки, онлайн търгове и наддавания.
Николай Ангов запозна участниците с възможностите за продажби на дребно, предоставяни от съществуващите бази-данни с търговски представители и представи техните предимства и недостатъци. Представени бяха вариантите за наемане на квалифицирани специалисти за почасова работа и съществуващите платформи за онлайн продажби в България и чужбина. Изложени бяха и необходимите умения, които търговците трябва да притежават за успешна продажба на продуктите, и полезни съвети при онлайн търговията бяха .
Европейски иновационен и информационен център, БТПП