Назад

Търговско изложение Здраве и красота с натурални и био продукти


  • Гастрономът в ЦУМ става фермерски базар. За постоянно!


    Част от столичния ЦУМ се планира да стане постоянна изложба базар на българските производители. На първо време ще се използва мястото на бившия гастроном, разположен в приземния етаж на най-големия някога универмаг в страната, пише "Монитор".

    Според Милен Моллов, организатор в отдел "Панаири и изложби" в Българска търговско-промишлена палата (БТПП) идеята за постоянен базар на българските производители не е нова. По думите му тя вече е на път да се реализира.

    По всяка вероятност това ще стане до края на следващата година. Заради по-малката площ различните фирми ще се редуват през месец или два.

    Реализацията на по-дребните производители на храни винаги е била проблем, заради непосилните условия, които им поставят големите търговски вериги. По тази причина повечето от тях вече предлагат директно продукцията си в по-малки магазини в градовете.


    /* (c)AdOcean 2003-2016, investor_bg.Dnes.bg.Dnes Bulgaria.InArticle Zone Bulgaria */
    ado.slave('adoceaninvestorbgydcpkprghy', {myMaster: 'RiIMDpNG7TIgvhPhXVt2IggzEwsoBPIylPoG8KO.Ob3.J7' });


    Повечето предприемачи, решили да произвеждат продукция само от родни суровини посочват като проблем евтиният внос от другите страни от ЕС и други държави от света, най-вече от Китай.

    Тази седмица в бившия гастроном на ЦУМ се откри поредното търговско изложение на биопродукти, предлагани от български фирми, организирано от БТПП. То ще продължи до петък. В него се представят двайсетина фирми. 40% от тях предлагат козметика и още толкова храни и хранителни добавки, а една - вино мерло в комбинация от екологично чисти малини. На щандовете с козметика акцентът е на продуктите за масаж и СПА процедури, произведени само от натурални съставки. 

    За 6 години  пък броят на биофермите се е увеличил 28 пъти. Броят на производителите на биопродукти у нас от 820 през 2010 г. са е увеличил на 6173 - през миналата или 28 пъти, а площта на сертифицираната земя е нараснала 20-кратно. 

    Само между 2010 и 2015 г. с над 50% се е увеличила преработката на биопродукти. Друга положителна тенденция е, че ако през 2013 г. сертифицираната земя за биопроизводство е била 1,1% от обработваемите площи, то през миналата делът й става 2,4%.

    Прочети още на: http://www.dnes.bg/sofia/2016/11/17/gastronomyt-v-cum-stava-fermerski-bazar-za-postoianno.322569
     
    Част от столичния ЦУМ се планира да стане постоянна изложба базар на българските производители. На първо време ще се използва мястото на бившия гастроном, разположен в приземния етаж на най-големия някога универмаг в страната, пише "Монитор".

    Според Милен Моллов, организатор в отдел "Панаири и изложби" в Българска търговско-промишлена палата (БТПП) идеята за постоянен базар на българските производители не е нова. По думите му тя вече е на път да се реализира.

    По всяка вероятност това ще стане до края на следващата година. Заради по-малката площ различните фирми ще се редуват през месец или два.

    Реализацията на по-дребните производители на храни винаги е била проблем, заради непосилните условия, които им поставят големите търговски вериги. По тази причина повечето от тях вече предлагат директно продукцията си в по-малки магазини в градовете.

    Повечето предприемачи, решили да произвеждат продукция само от родни суровини посочват като проблем евтиният внос от другите страни от ЕС и други държави от света, най-вече от Китай.

    Тази седмица в бившия гастроном на ЦУМ се откри поредното търговско изложение на биопродукти, предлагани от български фирми, организирано от БТПП. То ще продължи до петък. В него се представят двайсетина фирми. 40% от тях предлагат козметика и още толкова храни и хранителни добавки, а една - вино мерло в комбинация от екологично чисти малини. На щандовете с козметика акцентът е на продуктите за масаж и СПА процедури, произведени само от натурални съставки.

    За 6 години пък броят на биофермите се е увеличил 28 пъти. Броят на производителите на биопродукти у нас от 820 през 2010 г. са е увеличил на 6173 - през миналата или 28 пъти, а площта на сертифицираната земя е нараснала 20-кратно.

    Само между 2010 и 2015 г. с над 50% се е увеличила преработката на биопродукти. Друга положителна тенденция е, че ако през 2013 г. сертифицираната земя за биопроизводство е била 1,1% от обработваемите площи, то през миналата делът й става 2,4%.

    Прочети още на: http://www.dnes.bg/sofia/2016/11/17/gastronomyt-v-cum-stava-fermerski-bazar-za-postoianno.322569
     

    Линк

  • ЦУМ става базар на БГ-производители


    Част от столичния ЦУМ се планира да стане постоянна изложба базар на българските производители, научи „Монитор”. На първо време ще се използва мястото на бившия гастроном, разположен в приземния етаж на най-големия някога универмаг в страната.

    Според Милен Моллов, организатор в отдел „Панаири и изложби” в БТПП идеята за постоянен базар на българските производители не е нова. По думите му тя вече е на път да се реализира.

    По всяка вероятност това ще стане до края на следващата година. Заради по-малката площ различните фирми ще се редуват през месец или два.

    Реализацията на по-дребните производители на храни винаги е била проблем, заради непосилните условия, които им поставят големите търговски вериги. По тази причина повечето от тях вече предлагат директно продукцията си в по-малки магазини в градовете.

    Повечето предприемачи, решили да произвеждат продукция само от родни суровини посочват като проблем евтиният внос от другите страни от ЕС и други държави от света, най-вече от Китай.

    От вчера в бившия гастроном на ЦУМ се откри поредното търговско изложение на биопродукти, предлагани от български фирми, организирано от БТПП. То ще продължи до петък. В него се представят двайсетина фирми. 40% от тях предлагат козметика и още толкова храни и хранителни добавки, а една - вино мерло в комбинация от екологично чисти малини.

    На щандовете с козметика акцентът е на продуктите за масаж и СПА процедури, произведени само от натурални съставки. Една от фирмите представя кремове и хранителни добавки с екстракт от охлюви и билки. На 2 от най-големите щандове се предлагат мед и други пчелни продукти, не само за храна, но и за козметика. Част от мазилата имат регенериращ ефект при изгаряния на кожата, твърдят производителите им.

    На един от по-малките щандове може да се купи вносно олио от авокадо, произведено в американския щат Калифорния. Отвъд океана идват само разфасовките от половин литър, защото там хората не купуват по-малки. За нашия пазар се предлагат и с двойно по-малко количество, което се бутилира в България.

     


    ЗА 6 ГОДИНИ

    Биофермите у нас се увеличили 28 пъти

    Броят на производителите на биопродукти у нас от 820 през 2010 г. са е увеличил на 6173 - през миналата или 28 пъти, а площта на сертифицираната земя е нараснала 20-кратно. Това стана ясно по време Втората национална кръгла маса на тема „Производство и маркетинг на български биопродукти“, организирана от БСК.

    Само между 2010 и 2015 г. с над 50% се е увеличила преработката на биопродукти. Друга положителна тенденция е, че ако през 2013 г. сертифицираната земя за биопроизводство е била 1,1% от обработваемите площи, то през миналата делът й става 2,4%.

     


    Линк

  • Изложение на хранителни добавки и билкови продукти в София


    Хранителни добавки, билкови продукти и мехлеми представят производители от цялата страна на търговско изложение в София. Изложбата "Здраве и красота с натурални и биопродукти" се организира за първи път и има за цел да покаже какво да изберем, за да подсилим имунната си система през зимния сезон.

     София

    Едно от най-ефикасните средства в борбата срещу настинките и главоболието е водната леща, категоричен е производителят на хранителни добавки Косьо Любенов. Мъжът научава за ценните съставки на растението след прекарана настинка и започва да го популяризира в България.

    Косьо Любенов - производител на хранителни добавки от Стара Загора
    "Тя регулира метаболизма, жлезите с вътрешна секреция и подхранва на клетъчно ниво организма. Затова ние я залагаме в тинктура, в крем и като хранителна добавка може да се ползва постоянно, ежедневно. Без значение възрастта и състоянието на организма."

    А ако искате да проверите каква е енергията на тялото ви си направете диагностика с аура камера.

    Стойчо Георгиев - специалист по аура диагностика
    "Картината показва къде има спад на енергията. Когато си балансиран даваш най-доброто от себе си."

    "И как се набавя тази енергия?"

    Стойчо Георгиев - специалист по аура диагностика
    "Ами примерно, когато човек много работи с гърлото, както Вие има нужда, малко си оставя моменти, в които да мълчи."

    В изложението участват 20 фирми. Тук може да намерите още пчелни продукти, хляб от лимец, сапуни и продукти за СПА терапия.

    Милен Моллов - мениджър на изложението
    "Идеята ни е да то да стане традиционно и другата година отново да го направим. Както от страна на изложители, така и от страна на посетители."
    Дима Василева - потребите
    "Купих си една свещ от тези мили момичета тук, която като аромат ми допада. Много обичам свещи, създават приятна атмосфера и се радвам, че точно това е първата ми покупка. Надявам се да си купя още неща."

    Изложението "Здраве и красота с натурални и биопродукти" продължава до 18 ноември.

     


    Линк

  • От 11.00 часа в ЦУМ председателят на БТПП ще открие търговско изложение Здраве и красота с натурални и био продукти


    От 11.00 часа в ЦУМ председателят на БТПП ще открие търговско изложение Здраве и красота с натурални и био продукти.


    Линк

  • Български натурални продукти – в изложението „Здраве и красота“ в София от днес

    Как от природата се извличат съставки, за да ни помогнат – това ще покажат прозиводители от цялата страна на изложението „Здраве и красота с натурални биопродукти“ в столичния ЦУМ. То отваря врати от 11 часа днес и ще привлича посетители до петък, съобщават организаторите от Българската търговско-промишлена палата. Изложението събира на едно място натурални и био храни и напитки, билкова и натурална козметика, етерични масла. Ще бъдат представени над 20 фирми за здравословно хранене, натурална козметика, продукти и процедури за повече тонус и красота. Може ли екстракт от охлюв да ни направи по-здрави? Да, казват участниците в изложението. Висококачественият пречистен екстракт от градински охлюв Helix aspersa и от различни растителни видове спомагат за ускоряване на регенерирането на тъканите и подсилват имунната система на организма.

    Фирма участник ще презентира уникални пробиотични здравословни добавки , които спомагат за нормализирането на стомашно-чревната микрофлора и предпазване от развитието на патогенни и гнилостни микроорганизми в храносмилателния тракт; преодоляване на дисбиозите след антибиотикотерапия; облекчаване симптомите на менопаузата и постклимактериумния период при жените; протекция на имунната система. С натуралните екстракти можем да се погрижим за тялото, косата, лицето и стъпалата.

    Ще бъде представен един нов поглед и върху традиционния сапун, дори ще се разкрият няколко тайни натурални рецепти за приготвяне на крем за ръце.


    Линк

  • Красиви и здрави с био продукти


    По инициатива на Търговско-промишлената палата от днес до 18 ноември в ЦУМ се провежда изложението "Здраве и красота с натурални и био продукти". Целта е на едно място да бъдат събрани производители на натурални и био храни и напитки, на билкова и натурална козметика.

    Още в първия ден на изложението особен интерес сред клиентите предизвиква серията продукти, изработени на основата на пречистен екстракт от градински охлюв. Мария Тодорова, инженер биотехнолог във фирмата производител, обясни, че предлаганите продукти са резултат на повече от 20-годишно научно изследване. Те са както козметични - разкрасяващи, така и лечебни. 

    Чуйте какво още каза тя пред Даниела Бенишева. 

     

    Линк

  • От 15 до 18 ноември - изложение "Здраве и красота с натурални и био продукти" в ЦУМ

    Българската търговско-промишлена палата организира от 15 до 18 ноември в ЦУМ търговско изложение "Здраве и красота с натурални и био продукти", съобщиха от пресцентъра на палатата.

    Изложението има за цел да събере на едно място натурални и био храни и напитки, билкова и натурална козметика, етерични масла.

    Изложители са над 20 фирми за здравословно хранене, натурална козметика, продукти и процедури за повече тонус и красота. По браншове фирмите са разпределени така: козметични продукти – 40 %; храни и хранителни добавки – 40 %; напитки – 20 %.

    По време на изложението ще бъде представена серия продукти, които са на основата на пречистен екстракт от градински охлюв. Фирма участник ще презентира пробиотични здравословни добавки,, а друга ще предложи натурални масажни свещи за тяло, които могат да се използват в домашни условия. Ще бъдат представени и широка гама здравословни продукти, полезни храни и хранителни добавки, кремове, мехлеми, масла и емулсии и други продукти на пчелна и билкова основа.


    Линк

  • Eкстракт от охлюв подсилва имунитета


    Кои са последните иновации и тенденции в здравословното хранене и козметика показаха над 20 фирми на изложението "Здраве и красота с натурални и био продукти" в ЦУМ в София. То е организирано от Българска търговско-промишлена палата и ще продължи до 18 ноември.

    Нов поглед върху традиционния български сапун и козметиката, приготвяна от 100% натурални продукти, спа терапии в домашни условия, продукти с екстракт от охлюв, како и пречистване на организма чрез вода с минерала зеолит. Това са само част от последните тенденции в развитието на българската козметика и биохрани, които може да откриете на изложението.

    На него не липсват и продукти с екзотични плодове като авокадото. Маслото му преминава през всички слоеве на епидермиса и стига до дермата, позволявайки на богатите хранителни вещества да подхранват в дълбочина. Задържа влагата и по този начин запазва кожата хидратирана за по-дълго и я предпазва от изсушаване. Затова често се ползва за маска за коса в домашни условия, както и за масажи. Авокадото има и успокояващо действие при различни възпаления, дори и слънчево изгаряне, предпазва кожата от стареене.

    Олиото за готвене от авокадо е друга от иновациите. То представлява студенопресована мазнина като зехтина, а същевременно може да се използва за печени и пържене, защото термичната обработка, която позволява е 249 градуса. При тази температура не се трансформира във вредни мастни киселини за разлика от зехтина например. За сметка на това съдържа много омега-3 и омега-6 мастни киселини, има високо съдържание на витамин Е, лутеин, който е много полезен за очите. В него има бетаситостерол, който в комбинация с мононаситените мастни киселини понижава нивата на лошия холестерол и стимулира собственото производство на добрия, обясняват производителите.

    Билките и другите традиционно български съставки също намират широко приложение в съвременната козметика и хранителни добавки. Сред предпочитаните съставки са екстракт от градински охлюв и от различни растителни видове. Те спомагат за ускоряване на регенерирането на тъканите и подсилват имунната система на организма. Например регенериращите серуми за лице съдържат както екстракт от охлюви, така и българска розова вода, бадемово масло. Серумът улеснява проникването на активните съставки до дълбоките слоеве на кожата, хидратира я и стимулира енергийния й метаболизъм, обясняват производителите.

    Пробиотиците са други от съвременните продукти, които ни заливат напоследък. Те спомагат за нормализирането на стомашно-чревната микрофлора и предпазват от развитието на патогенни и гнилостни микроорганизми в храносмилателния тракт. Могат да се използват още за преодоляване на дисбиозите след антибиотикотерапиям, да облекчат симптомите на менопаузата и постклимактериумния период при жените, както и да защитят имунната система. Натуралните им екстракти са подходящи за грижа на тялото, косата, лицето и стъпалата.

    Все повече хора се доверяват и на козметиката, направена в домашни условия. Такива са сапуните, които са изработени по класически метод, а термичната им обработка трае над 4 часа. Съдържат натурални растителни масла, част от които биосертифицирани. За направата им се ползват естествени оцветители като шафран, мента, невен, куркума, канела и др. Чистите етерични масла и билки в тях спомагат за по-дълготрайния им аромат. Различните разновидности са с лавандула, джинджифил, пачули и ланг иланг, букет от билки и други.

    Хранителните добавки, кремове, мехлеми, масла и емулсии и други продукти на пчелна и билкова основа също са част от асортимента на изложението. Те често се използват в зимния сезон при настинка, хрема, главоболие. Прополисът пък спомага за засилване на имунната система.

    Новост се оказаха продуктите с камъка зеолит, който се среща в Родопите. Той може да нормализира киселинно-алкалния баланс на организма и има силно антибактериално действие, твърдят производителите на различни продукти с минерала.


    Линк

Назад