22 социални инициативи с награда златно сърце от сп. Business Lady
Mypr.bg: Балканските Оскари правят мост между бизнеса и образованието
Новите иновативни продукти на една от водещите компании в България - Победа АД, са сред претендентите за престижните статуетки на четвъртото издание на най-големия балкански форум - Balkan Business Awards 2018. Церемонията ще се проведе тази вечер в столичния хотел Премиер Бест Уестърн.
„Победа" АД влиза в надпревара с новото си изкушение - вафлен десерт „Черноморец", продължение на вълнуващата за поколения потребители серия бонбони „Черноморец". Продуктът е лансиран на пазара в началото на 2017 г. в два вкуса - вафлен десерт с портокал и фъстъци и вафлен десерт с какао и фъстъци. Вафлен десерт „Черноморец" е модерен продукт, който пресъздава усещането за вкуса на едноименната марка бонбони, представен в нова атрактивна форма.
Друга водеща компания в българската икономика - Комсед АД, също е сред претендентите за статуетките тази вечер. С 29-годишен опит на българския пазар за бебешки стоки и детски играчки, фирмата днес има 23 магазина и щандове за детски играчки във верига бензиностанции в цялата страна.
Призьорите ще бъдат отличени с почетни плакети и статуетки, ще получат подаръци от козметична компания РЕФАН, от популярната на Балканите парфюмерийна верига Ди енд Пи, както и ваучери от лидера в дигиталния печат ФРЕШ Принт, партньор на събитието.
Основен акцент в събитието ще бъде връзката мeжду бизнеса и образованието - чрез партньорите на Балканския форум - Международната младежка организация AIESEC, съобщават организаторите ВИП Комюникейшън.
"Над 70 процента от младите хора намират реализация в България. Докато учат, те могат да практикуват в големи компании и това да помогне на развитието им", допълва Цвета Папукчиева, член на AIESEC и ученичка в 12 клас.
Престижните награди подпомагат за четвърта поредна година инвестициите в образованието и инициират стипендии за социално слаби отличници и ученици в неравностойно положение, които искат да останат да учат и да работят в България. По време на форума младежката организация AIESEC ще представи своето интерактивно събитие, мост между студентите и бизнеса - "Бизнесът в действие", провеждащо се за 13-та година.
Партньори на събитието са: Българската Търговско-Промишлена Палата, Българо-Румънската Търговско Промишлена Палата, Сръбско-Българската Търговска Камара, Турско-Българската Търговско-Индустриална Камара, Гръцкия Бизнес Съвет в България, Бизнес Клуб Лондон, Европейският Икономически Сенат и други.
сп. Business Lady, 07.03.2018, стр. 80, 81, 82, 83, 84: 22 социални инициативи с награда златно сърце от сп. Business Lady
Двадесет и два благотворителни проекта и социални инициативи в общо 10 различни категории получиха официално признание в четвъртото издание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце" на списание Business Lady. Церемонията се състоя на 19 декември в хотел „Маринела". Сред наградените имаше представители на частния сектор, медиите, физически лица и неправителствените организации. За „Цялостна благотворителна дейност и корпоративна социална отговорност" бяха отличени две организации: Credissimo - за кампанията ..Credissimo и шампионите на България - Заедно сме първи", както и LidI България - за мащабния социален проект „Ти и Lidl за по-добър живот". Пощенска банка грабнаха приз за втора поредна година в категория „Зелена планета", със своята вътрешна инициатива за корпоративна социална отговорност „Герои в зелено". В категория „Устойчиво развитие" награди за социална ангажираност към служителите получиха DM България и Атоменергоремонт. DM България получи приз и в категория „Информационни кампании за превенция и устойчивост" за „Веселите зъбки 2017" -кампанията за правилна устна хигиена и превантивна грижа при най-малките. Fibank бе отличена в категория „Културни проекти" за „Календар 2017 - „Актьори с добри сърца"" в подкрепа на Съюза на артистите в България. Няколко общественозначими инициативи бяха наградени тази година в категория „Образование, обучение и развитие". „Национална компания индустриални зони" получи приз за своя проект за ускорено професионално изграждане на млади специалисти „Fast-tracking Success". Отличена бе и Стипендиантската програма „Развитие и бизнес знания" на COTRUGLI Business School (бизнес училище в Югоизточна Европа). ERP Academy - иновативен проект за добавена стойност в образованието също получи награда в категория „Образование, обучение и развитие". Милен Великов - HR-специалист, лектор, ментор и кариерен консултант, бе отличен за Цялостна социална ангажираност 8 подкрепа на кариерното развитие в България. В категория „Медиите и социалните каузи" тази година бяха отличени пет социални инициативи. Информационна агенция „фокус" получи приз за съхраняване на патриотизма и запазване на самосъзнанието на българите. Нова телевизия взе награда за „ПРОМЯНАТА" - най-голямата социално отговорна инициатива на „Нова Броудка-стинг Груп", в партньорство с фондация Reach for Change България. bTV получи отличие за своята ангажираност да подкрепя и насърчава талантливите деца на България - за съвместния проект с „фондацията" - „Талантът обича всяко дете". „Прозорец към родината" - инициатива на БНТ за подкрепа на българските училища зад граница също бе наградена в категория „Медиите и социалните каузи". Радио „Витоша" пък грабна приз за Активна гражданска позиция и принос в общественозначими каузи. Редица непрабителствени организации и фондации също бяха отличени в тазгодишния формат на наградите „Златно сърце", фондация „Америка за България" получи награда за кампанията „Малките герои" - за преобразяване на детските клиники в УМБАЛСМ „Н. И. Пирогов". Зонта клуб „Света София" пък бе отличен за соята инициатива „Зонта казва НЕ нанасилието над жени и момичета", а фондация „Майки за донорството" получи отличие за Цялостна социална ангажираност в подкрепа на двойки с репродуктивни проблеми. Сдружение „Маринела" взе награда за своите активности за равен старт на всички деца. Рефан България отново бе сред отличените компании и получи приз в категория Корпоративен гражданин за своята последователна дългогодишна социална политика, фабрика за майонеза „Краси" и бутилираща компания „Хисар" бяха наградени за ежегодната си подкрепа на фестивала за хора с увреждания „Светът е за всички". Даниел Димитров, изпълнителен директор и издател на cn. Business Lady, благодари на всички «златни сърца> в залата и отправи апел към българските медии да се фокусират повече върху позитивните новини и добротворчески инициативи. „Благотворителността не трябва да е анонимна, за нея трябва да се говори и да се показва добрият пример, за да може все повече хора и организации да го превърнат в основна бизнес ценност. Всички знаем и много се говори колко лоши неща се случват в нашата държава и по света, но малко от нас имат информация за всички <златни сърца>, които ежедневно творят добро"- допълни г-н Димитров. Сред специалните гости, които връчиха награди на отличените организации, бяха: Росица Димитрова, заместник-министър на труда и социалната политика, която връчи наградите на Информационна агенция „Фокус" и на БНТ; Георг Георгиев, заместник-министър на външните работи, който връчи отличията на Credissimo и Лидл България; Георги Руйчев, изпълнителен директор на Български форум на бизнес лидерите, той връчи наградите на Пощенска банка и Cotrugli Business School; Янка Такева, председател на Синдиката на българските учители, която връчи отличията на Fibank и Зонта клуб „Света София". Цветан Симеонов, председател на Българска търговско-промишлена палата връчи наградата на „Национална компания индустриални зони": д-р Галинка Павлова, заместник-председател на Български лекарски съюз. която връчи отличията на dm България и фондация „Америка за България"; Детелина Смилкова, председател на Българска асоциация за управление на хора. която връчи отличието на Милен Великов; инж. Емилияна Димитрова, председател на Национална агенция за професионално образование и обучение, която връчи наградите на ERP Academy и сдружение „Маринела"; Анна Виткова, мениджър Комуникации в Български съвет за устойчиво развитие, която връчи на dm България и АТОМЕНЕРГОРЕМОНТ; както и Анна Танова, изпълнителен директор на АБРО, която връчи отличието на радио „Витоша". По време на събитието беше разиграна благотворителна томбола за талантливи български деца - част от проекта „Таланти в действие" на Сдружение „Успешни в България" - инициатива на дамите от Business Lady Club. .Чрез дейността на сдружение „Успешни в България" се стремим да покажем на българските деца. че е възможно да сбъднат мечтите си в България" - заяви г-н Даниел Димитров. За доброто настроение на гостите се погрижиха талантливите деца, които гостите подкрепиха по време на церемонията - Милка Георгиева (8 години, танци), Мила Станкова (15 години, балерина) и Анджелика и Матю Кръстеви (10 години, близнаци, спортни танци). А Димо Стоянов от група П.И.Ф. зареди публиката със своите акустични изпълнения на едни от най-популярните хитове на групата. Водещи на официалната част бяха актьорите Албена Ставрева и Явор Ралинов. Партньори на тазгодишната церемония „Златно сърце" на списание „Бизнес лейди" бяха Бизнес лейди клуб. радио „Витоша" и радио „фокус". Информационна агенция „фокус" и Информационна агенция „Кросс", интернет порталите Mail. BG, Radar.BG. b2bmedia.BG. Manifesto.BG и Flashnews.bg. Както и всички приятели и партньорски организации, които осигуриха подаръци за благотворителната томбола - Жана Иванова от издателска къща „Жануа-98", Вергиния Накова от Training academy, I DO Advertising, „Армина" ЕООД. „Куайсер фарма", СКИН КОД, „Мидалидаре, Димо от група П.И.Ф. Благодарение на тяхната подкрепа и разбира се на подкрепата на гостите, малките таланти са една крачка по-близо до своите мечти. Наградите „Златно сърце" целят публичност на усилията на компании, НПО, институции и физически лица, подкрепили различни каузи със социален и обществено значим характер, като по този начин се даде пример и бъдат насърчени все повече компании и личности да се включат в подобни инициативи. Този проект на списание Business Lady е още едно продължение на основната цел на изданието - да дава гласност на различни професионални успехи, качества и постижения, споделяйки добрите практики и изпитани управленски модели както на организацията, така и на нейните комуникации и обществена отговорност.