Назад

Експерти: Алтернативният туризъм ще превърне страната ни в целогодишна туристическа дестинация


  • Bnr.bg: Кръгла маса на тема Иновативните подходи в алтернативния туризъм


    Иновативните подходи в алтернативния туризъм ще бъдат тема на кръгла маса, организирана от Съветът по иновации на Българската търговско-промишлена палата. 
    Водеща е идеята за превръщане на България в целогодишна туристическа дестинация , модел за винен туризъм и връзката на туристическия бизнес с науката. 
     

    Линк

  • Novini.dir.bg: Кръгла маса на тема Иновативните подходи в алтернативния туризъм


    Иновативните подходи в алтернативния туризъм ще бъдат тема на кръгла маса, организирана от Съветът по иновации на Българскат...
    Иновативните подходи в алтернативния туризъм ще бъдат тема на кръгла маса, организирана от Съветът по иновации на Българската търговско-промишлена палата. Водеща е идеята за превръщане на България в целогодишна туристическа дестинация , модел за винен туризъм и връзката на туристическия бизнес с науката. 

    Линк

  • Tvevropa: Експерти: Алтернативният туризъм ще превърне страната ни в целогодишна туристическа дестинация


    Красивата природа на България и комбинацията от българските традиции, атмосфера и природни дадености са само част от средствата, с които страната ни може да се превърне в целогодишна туристическа дестинация. Около това мнение се обединиха участници в кръгла маса посветена на алтернативния туризъм у нас. Как да привлечем повече гости и посетители у нас и в каква насока трябва да насочат усилията си представителите на туристическия бранш?

     

    Да създаваме спомени и емоции – това е правилната стъпка и формула, с която да превърнем страната ни в предпочитана туристическа дестинация през четирите сезона. Алтернативите и иновациите в туризма бяха основна тема на специално сформирана кръгла маса в БТПП. Според Светла Станева предпоставките, които страната ни има към развиването на винено културен туризъм са ключът към туристите.

     

    Светлана Станева – Лесотехнически университет:

    „Ние бягаме от масовия модел, защото не можем да наложим виното на всички, не и като храна не и като напитка. Виното може да бъде продадено като атракция, като спомен, като парфюм, като част от терапиите.“

     

    Алтернативният туризъм трябва да бъде устойчив, достъпен и солидарен.Внимание трябва да се обърне на начина, по който дадената туристическа атракция достига до хората. Затова тук идва отношението към туристите.

     

    Светлана Станева – Лесотехнически университет:

    „Виното и виненият туризъм са част от нашата култура, нашата традиция и нашия бит. Всички анимационни модели, всички допълнителни услуги изхранване, настаняване, анимация биха могли да бъдат част от модела, който ние предлагаме на български и чужди ценители на виното.“

     

    Голямото предизвикателство пред алтернативния туризъм в България е човешкият ресурс, категорични са експертите. Те допълват, че основен фокус трябва да бъде поставен върху малките дестинации, които са запазили в себе си магията на страната ни а не в големите и пренаселени курорти.

     


    Линк

Назад