Този сайт използва бисквитки. Допълнителна информация. - Разбрано.
Дигиталните средства за обучение предоставят повече възможности за участие в учебния процес на различни заинтересовани страни. По този начин разширяването на сътрудничеството с бизнеса може да привлече много експерти от практиката, които да бъдат катализатор за ускорената дигитализация на висшето образование. Това са част от изводите от анкетно проучване на Българската търговско-промишлена палата, разпространено от пресцентъра й.
Всички от анкетираните университети посочват, че дигиталното обучение в голяма или малка степен е застъпено в методите им на преподаване. По този начин на студентите се предоставя достъп до лекционните курсове по един иновативен метод - посочват 88 на сто от анкетираните.
Участвалите в анкетата ВУЗ-ове изтъкват, че предлагат достъп до електронна библиотека. От друга страна, въпреки дигитализацията на обучението, все още тя не оказва влияние върху по-ниски такси за образование. Противоположни са мненията относно мотивацията - представители на университетите са убедени, че обучението лице в лице е значително по-мотивиращо за студентите, а другата част не е на същото мнение.
Дигиталните форми на обучение са застъпени във всички степени на обучение, като най-явно присъстват при бакалаврите и магистрите. Презентационна техника за водене на лекции е практика, която се използва при всички ВУЗ-ове, участвали в проучването - 75 на сто от анкетираните предлагат видео стрийминг, 50 на сто използват образователни и симулационни платформи, а около 40 на сто имат live чат по време на лекция.
75 на сто от университетите посочват, че техните преподаватели са достъпни за студентите по email или в социалните мрежи, както и че отговарят на запитвания. Малък процент от висшите учебни заведения не са сигурни каква част от преподавателите комуникират онлайн.
Една от препоръките на университетите е да се работи за подготовката на преподавателския състав за използване на дигитални средства. Според анкетираните повишаването на компетенциите в тази област ще даде тласък както на внедряването, така и на качеството на образователната услуга и за промяна в нормативната уредба за висше образование, даваща повече свобода на дигитални форми на обучение.
Дигиталните средства за обучение предоставят повече възможности за участие в учебния процес на различни заинтересовани страни. По този начин разширяването на сътрудничеството с бизнеса може да привлече много експерти от практиката, които да бъдат катализатор за ускорената дигитализация на висшето образование. Това са част от изводите от анкетно проучване на Българската търговско-промишлена палата, разпространено от пресцентъра й.
Всички от анкетираните университети посочват, че дигиталното обучение в голяма или малка степен е застъпено в методите им на преподаване. По този начин на студентите се предоставя достъп до лекционните курсове по един иновативен метод - посочват 88 на сто от анкетираните.
Участвалите в анкетата ВУЗ-ове изтъкват, че предлагат достъп до електронна библиотека. От друга страна, въпреки дигитализацията на обучението, все още тя не оказва влияние върху по-ниски такси за образование. Противоположни са мненията относно мотивацията - представители на университетите са убедени, че обучението лице в лице е значително по-мотивиращо за студентите, а другата част не е на същото мнение.
Дигиталните форми на обучение са застъпени във всички степени на обучение, като най-явно присъстват при бакалаврите и магистрите. Презентационна техника за водене на лекции е практика, която се използва при всички ВУЗ-ове, участвали в проучването - 75 на сто от анкетираните предлагат видео стрийминг, 50 на сто използват образователни и симулационни платформи, а около 40 на сто имат live чат по време на лекция.
75 на сто от университетите посочват, че техните преподаватели са достъпни за студентите по email или в социалните мрежи, както и че отговарят на запитвания. Малък процент от висшите учебни заведения не са сигурни каква част от преподавателите комуникират онлайн.
Една от препоръките на университетите е да се работи за подготовката на преподавателския състав за използване на дигитални средства. Според анкетираните повишаването на компетенциите в тази област ще даде тласък както на внедряването, така и на качеството на образователната услуга и за промяна в нормативната уредба за висше образование, даваща повече свобода на дигитални форми на обучение.
Всички преподаватели в 75% от университетите в страната отговаряй на въпроси на студентите, изпратени по e-mail или социални мрежи като фейсбук. Това показва анкетно проучване на Българската търговско-промишлена палата сред висши училища в България. Дигиталните форми на ооучение са застъпени във всички степени на обучение, като най-явно присъстват при бакалаврите и магистрите. Презентационна техника за водене на лекции се използва при всички ВУЗ-ове, участвали в проучването - 75% от анкетираните предлагат видео стрийминг, 50% използват образователни и симулационни платформи, а около 40% имат live чат по време на лекция.
Една от препоръките на университетите е да се работи в посока на подготовката на преподавателите за използване на дигитални средства в обучението, да се провеждат обучения за работа с нови иновативни технологии. Това върви ръка за ръка с промяна в нормативната уредба за висшето образование, даваща повече свобода на дигитални форми на обучение, посочват от БТПП.
Дигиталните средства за обучение предоставят повече възможности за участие в учебния процес на различни заинтересовани страни. По този начин разширяването на сътрудничеството с бизнеса може да привлече много експерти от практиката, които да бъдат катализатор за ускорената дигитализация на висшето образование. Това са част от изводите от анкетно проучване на Българската търговско-промишлена палата, разпространено от пресцентъра й.
Всички от анкетираните университети посочват, че дигиталното обучение в голяма или малка степен е застъпено в методите им на преподаване. По този начин на студентите се предоставя достъп до лекционните курсове по един иновативен метод - посочват 88 на сто от анкетираните.
Участвалите в анкетата ВУЗ-ове изтъкват, че предлагат достъп до електронна библиотека. От друга страна, въпреки дигитализацията на обучението, все още тя не оказва влияние върху по-ниски такси за образование. Противоположни са мненията относно мотивацията - представители на университетите са убедени, че обучението лице в лице е значително по-мотивиращо за студентите, а другата част не е на същото мнение.
Дигиталните форми на обучение са застъпени във всички степени на обучение, като най-явно присъстват при бакалаврите и магистрите. Презентационна техника за водене на лекции е практика, която се използва при всички ВУЗ-ове, участвали в проучването - 75 на сто от анкетираните предлагат видео стрийминг, 50 на сто използват образователни и симулационни платформи, а около 40 на сто имат live чат по време на лекция.
75 на сто от университетите посочват, че техните преподаватели са достъпни за студентите по email или в социалните мрежи, както и че отговарят на запитвания. Малък процент от висшите учебни заведения не са сигурни каква част от преподавателите комуникират онлайн.
Една от препоръките на университетите е да се работи за подготовката на преподавателския състав за използване на дигитални средства. Според анкетираните повишаването на компетенциите в тази област ще даде тласък както на внедряването, така и на качеството на образователната услуга и за промяна в нормативната уредба за висше образование, даваща повече свобода на дигитални форми на обучение. /24chasa.bg
Представители на университетите са убедени, че обучението лице в лице е значително по-мотивиращо за студентите
Дигиталните средства за обучение предоставят повече възможности за участие в учебния процес на различни заинтересовани страни. По този начин разширяването на сътрудничеството с бизнеса може да привлече много експерти от практиката, които да бъдат катализатор за ускорената дигитализация на висшето образование. Това са част от изводите, които показва анкетно проучване на Българската търговско-промишлена палата, проведено сред висши училища в България.
Всички от анкетираните университети посочват, че дигиталното обучение в голяма или малка степен е застъпено в методите им на преподаване. По този начин на студентите се предоставя достъп до лекционните курсове по един иновативен метод – посочват 88% от анкетираните.
Участвалите в анкетата вузове изтъкват, че предлагат достъп до електронна библиотека. От друга страна, въпреки дигитализацията на обучението, все още тя не оказва влияние върху по-ниски такси за образование.
Противоположни са мненията относно мотивацията – предстаевители на университетите са убедени, че обучението лице в лице е значително по-мотивиращо за студентите, а другата част не е на същото мнение.
Дигиталните форми на обучение са застъпени във всички степени на обучение, като най-явно присъстват при бакалаврите и магистрите. Презентационна техника за водене на лекции е практика, която се използва при всички ВУЗ-ове, участвали в проучването - 75% от анкетираните предлагат видео стрийминг, 50% използват образователни и симулационни платформи, а около 40% имат live чат по време на лекция.
75% от университетите посочват, че техните преподаватели са достъпни за студентите по email или в социалните мрежи, както и че отговарят на запитвания. Малък процент от висшите учебни заведения не са сигурни каква част от преподавателите комуникират онлайн.
Една от препоръките на университетите е да се работи в посока на подготовката на преподавателския състав за използване на дигитални средства - като форма на обучение, да се провеждат обучения за работа с нови иновативни технологии. Според анкетираните повишаването на компетенциите в тази област ще даде тласък както на внедряването, така и на качеството на образователната услуга. Това върви ръка за ръка с промяна в нормативната уредба за висше образование, даваща повече свобода на дигитални форми на обучение.
Дигиталните средства за обучение предоставят повече възможности за участие в учебния процес на различни заинтересовани страни. По този начин разширяването на сътрудничеството с бизнеса може да привлече много експерти от практиката, които да бъдат катализатор за ускорената дигитализация на висшето образование. Това са част от изводите от анкетно проучване на Българската търговско-промишлена палата, разпространено от пресцентъра й.
Всички от анкетираните университети посочват, че дигиталното обучение в голяма или малка степен е застъпено в методите им на преподаване. По този начин на студентите се предоставя достъп до лекционните курсове по един иновативен метод - посочват 88 на сто от анкетираните.
Участвалите в анкетата ВУЗ-ове изтъкват, че предлагат достъп до електронна библиотека. От друга страна, въпреки дигитализацията на обучението, все още тя не оказва влияние върху по-ниски такси за образование. Противоположни са мненията относно мотивацията - представители на университетите са убедени, че обучението лице в лице е значително по-мотивиращо за студентите, а другата част не е на същото мнение.
Дигиталните форми на обучение са застъпени във всички степени на обучение, като най-явно присъстват при бакалаврите и магистрите. Презентационна техника за водене на лекции е практика, която се използва при всички ВУЗ-ове, участвали в проучването - 75 на сто от анкетираните предлагат видео стрийминг, 50 на сто използват образователни и симулационни платформи, а около 40 на сто имат live чат по време на лекция.
75 на сто от университетите посочват, че техните преподаватели са достъпни за студентите по email или в социалните мрежи, както и че отговарят на запитвания. Малък процент от висшите учебни заведения не са сигурни каква част от преподавателите комуникират онлайн.
Една от препоръките на университетите е да се работи за подготовката на преподавателския състав за използване на дигитални средства. Според анкетираните повишаването на компетенциите в тази област ще даде тласък както на внедряването, така и на качеството на образователната услуга и за промяна в нормативната уредба за висше образование, даваща повече свобода на дигитални форми на обучение.
Дигиталните средства за обучение предоставят повече възможности за участие в учебния процес на различни заинтересовани страни. По този начин разширяването на сътрудничеството с бизнеса може да привлече много експерти от практиката, които да бъдат катализатор за ускорената дигитализация на висшето образование. Това са част от изводите от анкетно проучване на Българската търговско-промишлена палата, разпространено от пресцентъра й.
Всички от анкетираните университети посочват, че дигиталното обучение в голяма или малка степен е застъпено в методите им на преподаване. По този начин на студентите се предоставя достъп до лекционните курсове по един иновативен метод - посочват 88 на сто от анкетираните.
Участвалите в анкетата ВУЗ-ове изтъкват, че предлагат достъп до електронна библиотека. От друга страна, въпреки дигитализацията на обучението, все още тя не оказва влияние върху по-ниски такси за образование. Противоположни са мненията относно мотивацията - представители на университетите са убедени, че обучението лице в лице е значително по-мотивиращо за студентите, а другата част не е на същото мнение.
Дигиталните форми на обучение са застъпени във всички степени на обучение, като най-явно присъстват при бакалаврите и магистрите. Презентационна техника за водене на лекции е практика, която се използва при всички ВУЗ-ове, участвали в проучването - 75 на сто от анкетираните предлагат видео стрийминг, 50 на сто използват образователни и симулационни платформи, а около 40 на сто имат live чат по време на лекция.
75 на сто от университетите посочват, че техните преподаватели са достъпни за студентите по email или в социалните мрежи, както и че отговарят на запитвания. Малък процент от висшите учебни заведения не са сигурни каква част от преподавателите комуникират онлайн.
Една от препоръките на университетите е да се работи за подготовката на преподавателския състав за използване на дигитални средства. Според анкетираните повишаването на компетенциите в тази област ще даде тласък както на внедряването, така и на качеството на образователната услуга и за промяна в нормативната уредба за висше образование, даваща повече свобода на дигитални форми на обучение.
/Източник: 24chasa.bg
Проучване на БТПП показва, че 75% от анкетираните университети предлагат видео стрийминг, 50% използват образователни и симулационни платформи, а около 40% имат live чат по време на лекция.
Дигиталните средства за обучение предоставят повече възможности за участие в учебния процес на различни заинтересовани страни. По този начин разширяването на сътрудничеството с бизнеса може да привлече много експерти от практиката, които да бъдат катализатор за ускорената дигитализация на висшето образование.
Това са част от изводите от анкетно проучване на Българската търговско-промишлена палата, разпространено от пресцентъра ѝ.
Всички от анкетираните университети посочват, че дигиталното обучение в голяма или малка степен е застъпено в методите им на преподаване. По този начин на студентите се предоставя достъп до лекционните курсове по един иновативен метод – посочват 88% от анкетираните.
Участвалите в анкетата ВУЗ-ове обявяват, че предлагат достъп до електронна библиотека. От друга страна, въпреки дигитализацията на обучението, все още тя не оказва влияние върху по-ниски такси за образование. Противоположни са мненията относно мотивацията - представители на университетите са убедени, че обучението лице в лице е значително по-мотивиращо за студентите, а другата част не е на същото мнение.
Дигиталните форми на обучение са застъпени във всички степени на обучение, като най-явно присъстват при бакалаврите и магистрите. Презентационна техника за водене на лекции е практика, която се използва при всички ВУЗ-ове, участвали в проучването – 75% от анкетираните предлагат видео стрийминг, 50% използват образователни и симулационни платформи, а около 40% имат live чат по време на лекция.
75% от университетите посочват, че техните преподаватели са достъпни за студентите по email или в социалните мрежи, както и че отговарят на запитвания. Малък процент от висшите учебни заведения не са сигурни каква част от преподавателите комуникират онлайн.
Една от препоръките на университетите е да се работи за подготовката на преподавателския състав за използване на дигитални средства. Според анкетираните повишаването на компетенциите в тази област ще даде тласък както на внедряването, така и на качеството на образователната услуга и за промяна в нормативната уредба за висше образование, даваща повече свобода на дигитални форми на обучение.
https://www.bcci.bg/news/13971
75% от анкетираните предлагат видео стрийминг, 50% използват образователни и симулационни платформи, а около 40% имат live чат по време на лекция
Дигиталните средства за обучение предоставят повече възможности за участие в учебния процес на различни заинтересовани страни. По този начин разширяването на сътрудничеството с бизнеса може да привлече много експерти от практиката, които да бъдат катализатор за ускорената дигитализация на висшето образование. Това са част от изводите, които показва анкетно проучване на Българската търговско-промишлена палата, с което ПОДРОБНО МОЖЕ ДА СЕ ЗАПОЗНАЕТЕ ТУК. То е проведено сред висши училища в България. Всички от анкетираните университети посочват, че дигиталното обучение в голяма или малка степен е застъпено в методите им на преподаване. По този начин на студентите се предоставя достъп до лекционните курсове по един иновативен метод – посочват 88% от анкетираните.
Участвалите в анкетата ВУЗ-ове изтъкват, че предлагат достъп до електронна библиотека. От друга страна, въпреки дигитализацията на обучението, все още тя не оказва влияние върху по-ниски такси за образование. Противоположни са мненията относно мотивацията – предстаевители на университетите са убедени, че обучението лице в лице е значително по-мотивиращо за студентите, а другата част не е на същото мнение.
Дигиталните форми на обучение са застъпени във всички степени на обучение, като най-явно присъстват при бакалаврите и магистрите. Презентационна техника за водене на лекции е практика, която се използва при всички ВУЗ-ове, участвали в проучването - 75% от анкетираните предлагат видео стрийминг, 50% използват образователни и симулационни платформи, а около 40% имат live чат по време на лекция.
75% от университетите посочват, че техните преподаватели са достъпни за студентите по email или в социалните мрежи, както и че отговарят на запитвания. Малък процент от висшите учебни заведения не са сигурни каква част от преподавателите комуникират онлайн.
Една от препоръките на университетите е да се работи в посока на подготовката на преподавателския състав за използване на дигитални средства - като форма на обучение, да се провеждат обучения за работа с нови иновативни технологии. Според анкетираните повишаването на компетенциите в тази област ще даде тласък както на внедряването, така и на качеството на образователната услуга. Това върви ръка за ръка с промяна в нормативната уредба за висше образование, даваща повече свобода на дигитални форми на обучение.
Дигиталните средства за обучение предоставят повече възможности за участие в учебния процес на различни заинтересовани страни. По този начин разширяването на сътрудничеството с бизнеса може да привлече много експерти от практиката, които да бъдат катализатор за ускорената дигитализация на висшето образование. Това са част от изводите, които показва анкетно проучване на Българската търговско-промишлена палата. То е проведено сред висши училища в България.
Всички от анкетираните университети посочват, че дигиталното обучение в голяма или малка степен е застъпено в методите им на преподаване. По този начин на студентите се предоставя достъп до лекционните курсове по един иновативен метод – посочват 88% от анкетираните.
Участвалите в анкетата ВУЗ-ове изтъкват, че предлагат достъп до електронна библиотека. От друга страна, въпреки дигитализацията на обучението, все още тя не оказва влияние върху по-ниски такси за образование.
Противоположни са мненията относно мотивацията – предстаевители на университетите са убедени, че обучението лице в лице е значително по-мотивиращо за студентите, а другата част не е на същото мнение.
Дигиталните форми на обучение са застъпени във всички степени на обучение, като най-явно присъстват при бакалаврите и магистрите. Презентационна техника за водене на лекции е практика, която се използва при всички ВУЗ-ове, участвали в проучването - 75% от анкетираните предлагат видео стрийминг, 50% използват образователни и симулационни платформи, а около 40% имат live чат по време на лекция.
75% от университетите посочват, че техните преподаватели са достъпни за студентите по email или в социалните мрежи, както и че отговарят на запитвания. Малък процент от висшите учебни заведения не са сигурни каква част от преподавателите комуникират онлайн.
Една от препоръките на университетите е да се работи в посока на подготовката на преподавателския състав за използване на дигитални средства - като форма на обучение, да се провеждат обучения за работа с нови иновативни технологии. Според анкетираните повишаването на компетенциите в тази област ще даде тласък както на внедряването, така и на качеството на образователната услуга. Това върви ръка за ръка с промяна в нормативната уредба за висше образование, даваща повече свобода на дигитални форми на обучение.