Назад

Пробиваме на азиатския пазар през Индонезия


  • Индонезия отваря врати за български стоки в Азия



    През ноември тази година Българската търговско-промишлена палата (БТПП) ще осигури възможност на големите фирми от Индонезия с интереси в туризма и хотелиерството да посетят България. Това стана ясно днес на срещата на председателят на Управителния съвет на БТПП Цветан Симеонов с новия пълномощен министър към Посолството на Индонезия у нас г-н Праново Правирокусумо.

    Според г-н Правирокусумо Индонезия може да предложи огромен пазар за български стоки. Индонезия е сред най-бързо развиващите се икономики в Азия, като през 2010 г. е отбелязала растеж от 6,1%, сочат световните анализи. Страната с население 240 млн. жители след 2015 г. влиза в сила зоната за свободна търговия на Асоциацията на страните от Югоизточна Азия  /ASEAN/. Така може да се окаже входна врата за български продукти за целия регион.

    През декември предстои посещение на пътуващи журналисти от азиатската страна, които ще заснемат част от туристическите забележителности на България по пътя си към Западна Европа. Председателят на БТПП потвърди подкрепата на Палатата за организиране на двете посещения и подготовка на срещи с българските бизнес среди.



  • Индонезийски бизнесмени търсят контакти с българския туристически бизнес


     
    През ноември тази година се очаква посещение в България на бизнесмени от Индонезия с интереси в туризма и хотелиерството, а през декември пътуващи журналисти от азиатската страна, които ще заснемат част от туристическите забележителности на България по пътя си към Западна Европа. Това каза новият пълномощен министър към Посолството на Индонезия Праново Правирокусумо на среща с председателя на Българската търговско-промишлена палата Цветан Симеонов, съобщиха от БТПП.  Търговията между България и Индонезия има нужда от раздвижване и насърчаване, бе отбелязано на срещата. Според председателят на БТПП трябва да се използва факта, че произвежданите продукти са много различни и икономиките на двете страни на практика се допълват, а не конкурират.
    Индонезия е сред най-бързо развиващите се икономики в Азия, като през 2010 г. е отбелязала растеж от 6,1%. Страната с население 240 млн. жители предлага огромен пазар за български стоки, посочи гостът. След 2015 г. влиза в сила зоната за свободна търговия на Асоциацията на страните от Югоизточна Азия  /ASEAN/, така че Индонезия може да се превърне във входна врата за български продукти за целия регион.

    Линк

  • Търговията между България и Индонезия има нужда от раздвижване


     
    Новият пълномощен министър към Посолството на Индонезия Праново Правирокусумо посети БТПП на 12 октомври 2011 г. и се срещна с председателя Цветан Симеонов. Г-н Симеонов представи икономическата среда в България към момента и очерта преимуществата, които предлага нашата страна за правене на бизнес. Бе отбелязано, че търговията между България и Индонезия има нужда от раздвижване и насърчаване. Според председателят на БТПП трябва да се използва факта, че произвежданите продукти са много различни и икономиките на двете страни на практика се допълват, а не конкурират.
    Гостът обясни, че Индонезия е сред най-бързо развиващите се икономики в Азия, като през 2010 г. е отбелязала растеж от 6,1%. Страната с население 240 млн. жители предлага огромен пазар за български стоки. Освен това след 2015 г. влиза в сила зоната за свободна търговия на Асоциацията на страните от Югоизточна Азия /ASEAN/. Така Индонезия може да се превърне във входна врата за български продукти за целия регион.
    Г-н Правирокусумо информира, че през ноември тази година се очаква посещение в България на бизнесмени от Индонезия с интереси в туризма и хотелиерството. През декември предстои посещение на пътуващи журналисти от азиатската страна, които ще заснемат част от туристическите забележителности на България по пътя си към Западна Европа. Председателят на БТПП потвърди подкрепата на палатата за организиране на двете посещения и подготовка на срещи с българските бизнес среди.

    Линк

  • Пробиваме на азиатския пазар през Индонезия


     
    Индонезия може да се превърне във входна врата за български продукти за целия регион на Югоизточна Азия. Това е предложението на новия пълномощен министър към посолството на Индонезия Праново Правирокусумо, който посети Българската търговско промишлена палата и разговаря с председателя й Цветан Симеонов.
    Симеонов запозна госта си с икономическата среда в България към момента и очерта преимуществата, които предлага нашата страна за правене на бизнес. На срещата бе отбелязано, че търговията между България и Индонезия има нужда от раздвижване и насърчаване.
    Според председателя на БТПП трябва да се използва факта, че произвежданите продукти са много различни и икономиките на двете страни на практика се допълват, а не конкурират.
    Гостът обясни, че Индонезия е сред най-бързо развиващите се икономики в Азия, като през 2010 г. е отбелязала растеж от 6,1%. Страната, която е с население 240 млн. жители предлага огромен пазар за български стоки. Освен това след 2015 г. влиза в сила зоната за свободна търговия на Асоциацията на страните от Югоизточна Азия  /ASEAN/. Затова, според Праново Правирокусумо, Индонезия може да се превърне във входна врата за родните продукти за региона.
    Правирокусумо информира, че през ноември тази година се очаква посещение в България на бизнесмени от Индонезия с интереси в туризма и хотелиерството.
    През декември предстои посещение на пътуващи журналисти от азиатската страна, които ще заснемат част от туристическите забележителности на България по пътя си към Западна Европа. Председателят на БТПП потвърди подкрепата на палатата за организиране на двете посещения и подготовка на срещи с българските бизнес среди.

    Линк

Назад