Този сайт използва бисквитки. Допълнителна информация. - Разбрано.
Кампания „Избирам 380“ популяризира българския баркод. Инициативата е на Асоциацията на земеделските производители.
Пред БНР Венцислав Върбанов от Асоциацията подчерта, че много малко хора обръщат внимание на баркода върху стоката:
„Решихме, че ще популяризираме 380 и в този кризисен период можем да бъдем полезни на нашите производители... Искаме да популяризираме баркода, за да може един потребител да знае как да провери дали една стока е българска“.
Според Върбанов много хора предпочитат да си купят българска стока, но не знаят дали тя е с такъв произход.
„Този код дава и някаква сигурност... Българските продукти са доста качествени“, допълни Венцислав Върбанов в предаването „Преди всички“.
Интервюто с Венцислав Върбанов можете да чуете в звуковия файл.