Този сайт използва бисквитки. Допълнителна информация. - Разбрано.
"София постигна високо дигитално ниво на услугите, които са в подкрепа на бизнеса и на гражданите. От 1 януари заявяването на електронни административни услуги към Столичната община се извършва само чрез Единния модел на заявяване, заплащане и предоставяне на електронни услуги към държавата. София е присъединена към Единния портал за електронни услуги за гражданите и бизнеса на МЕУ. Тук има над 170 общински електронни услуги за гражданите и бизнеса." Това каза по време на представяне на новите възможности и проекти за развитие на Столичната община кметът Йорданка Фандъкова пред членове на Българската търговско промишлена палата (БТПП), с които имаше работна среща. Тя напомни, че от години работи електронното дистанционно плащане на местни данъци и такси, електронния прием в детските градини, ясли и в първи клас, а НАГ усилено развива специализирани електронни услуги. Мобилното приложение NAG.Mobile, включва инструменти за визуализация на данни от плановете за регулация,кадастрална карта, зони за строителни граници и много други услуги. "Ние винаги сме били коректен партньор на общината и фактът, че тук има добре развита икономика, е в резултат на условията, които има в града" – заяви Цветан Симеонов, председател на БТПП. От името на своите колеги той даде висока оценка за дигиталното развитие на града.