Този сайт използва бисквитки. Допълнителна информация. - Разбрано.
Председателят на БТПП Цветан Симеонов и изпълнителния директор на Агенцията по вписвания Юлиян Митев обсъдиха възможностите за подобряване на услугите в полза на бизнеса във фокуса на разговора бе дадена информация за усъвършенстването дейността на Търговски регистър, за плановете за съкращаване на сроковете, в които се обслужват граждани и фирми.
Представителите на БТПП настояха дейността на Търговския регистър да се приближи до нуждите на българския бизнес, срокове да се съкратят, а таксите да бъдат намалени до разходопокривни размери. Наборът от документи, които се събират трябва още да бъдат опростени за да се облекчат изискванията. Експертите на Палата продължават да разглеждат високите държавни такси и насочването им за финансиране на други дейности, като разминаване с правилата, на които искаме да отговаря българската администрация – събирането на таксите да покрива разходите за обслужване и обработка, а парите които събира Агенцията да се използват за усъвършенстване на нейната дейност, за техническа модернизация и на трето място за стимулиране на работещите в регистъра в зависимост от качеството на предоставяната услуга. Ако се окаже, че събираните средства са повече от тези цели, тарифите да бъдат намалени и така да бъдат стимулирани предприемаческите възможности.
Ескпертите искат да се работи за една входна точка за цялата администрация, а след това за ползване на информацията от всички институции.