ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА

1. КОМУНИКАЦИОННИ ЦЕЛИ на БТПП за 2012 г.

Цел 1.  Сайтът – медия на БТПП да се наложи като основен източник на информация за всичко в посока улесняване достъпа на фирми, институции и медии до точна и актуална информация. Постоянното оптимизиране на онлайн-диалога на БТПП към всички външни адресати – ежедневни публикации в раздел „НОВИНИ“, ежедневна пълна информираност с линкове в раздел „БТПП в медиите“
Цел 2.  Изграждане и поддръжка на кръг от адресати за информациите от БТПП, които се превеждат на английски и постоянен мониторинг на теми от сферата на бизнеса, които се публикуват от международните партньори на Палатата, от големите световни финансови и бизнес-издания и в техните сайтове.
Цел 3.  Популяризиране предимствата от членство и дейностите извършвани от Палатата за конкретни фирми получили през годината съдействие и съответно –отбелязали участие или получили конкретна помощ. Тази информация освен на сайта - чрез благодарствени писма да се разработва и под формата на видео клипове, които да се публикуват в интерактивен вид (оживяваща снимка), които да се намират и в Бюлетин Инфобизнес.
Цел 4.  Популяризация на инициативи предложения и становища по законопроекти, реализирани от Българска търговско-промишлена палата.
Цел 5.  Изграждане, систематизиране и поддръжка на видеоархив от кино и телевизионни интервюта, участия и изяви на представители на БТПП, фирмени и институционални събития, срещи и високопоставени гостувания в и от БТПП.
Цел 6.  Изработка на двуезичен филм за историята и работата на АС при БТПП – за издигане авторитета и представяне предимствата на доброволния арбитраж.