Този сайт използва бисквитки. Допълнителна информация. - Разбрано.
На 23.04.2019 г. в бр. 34/2019 на Държавен вестник бяха обнародвани нови изменения и допълнения на Закона за чужденците в РБългария. Те засягат документите за първоначална регистрация в БТПП на търговско представителство /ТП/ на чуждестранно лице по смисъла на чл.24, ал.1 от ЗНИ, извършване на промени на вписани обстоятелства на вече регистрирано ТП и за издаване на Сертификат с данни от Търговския регистър на БТПП за актуален статут на ТП.
Във връзка с това, с Решение на Изпълнителния съвет на БТПП от 25.06.2019 г. бяха приети изменения и допълнения на Правилника за вписване в Единния търговски регистър на БТПП – частта за регистрация на търговски представителства на чуждестранни лица по смисъла на чл. 24, ал.1 от ЗНИ и издаването на сертификат с данни от регистъра за актуално състояние на регистрирано търговско представителство.
С Решение на Изпълнителния съвет на БТПП от 18.01.2022 г. от бяха приети изменения и допълнения на Правилника за вписване в Единния търговски регистър на БТПП в частта издаване на Сертификат с данни от Търговския регистър на БТПП за актуален статут на търговско представителство на чуждестранно лице, по конкретно, изисквани документи за доказване ползването на недвижим имот за адрес /офис/ на търговско представителство на чуждестранно лице.
За улеснение, прилагаме Извлечение от Правилника с пълна информация за необходимите документи за нова регистрация/промени по регистрацията и/или издаване на сертификат с данни от Търговския регистър на БТПП на търговско представителство на чуждестранно лице, както следва:
5.2.5. декларация по образец на БТПП, подписана от всеки търговски представител за извършените дейности в това му качество, планирани в годишната програма за предходната година.
5.2.6. /в сила от 01.03.2022 г./ оригинал (или нотариално заверено копие) на документ/и за предоставяне на имот за офис на търговско представителство на чуждестранно лице, осигуряващ нормални условия за работа като: